باربری پاس در تهران

اسباب کشی و باربری در تهران - باربری پاس

باربری پاس در تهران

اسباب کشی و باربری در تهران - باربری پاس

باربری خوب در تهران

هدف ما در اتوبار تهران آسودگی خاطر شما از حمل صحیح و ایمن بار و لوازم تجاری و تحویل به موقع بار شما در شهر مقصد می باشد. جلوگیری از اتلاف وقت با استفاده از تجهیزات با کیفیت و پرسنل مجرب در  اتوبار تهران به دست می آید.
مجوزهای لازم باربری
موسسه حمل و نقل و باربری  اتوبار تهران از ابتدای فعالیت خود که بیش از 10 سال می باشد تمامی مجوزها و گواهینامه های و مدارک لازم برای انجام امر حمل و نقل و باربری در تمام زمینه ها شهری، برون شهری و … را در اخذ نمونده است  
مشاوره حرفه ای
 اتوبار تهران افرادی حرفه ای در زمینه باربری در اختیار دارد تا شما مشتریان عزیز را در این زمینه مشاوره دهند و به تمامی سوالات شما به طور کامل پاسخ می دهند و در هر زمینه بابت باربری و اتوبار مشاوره های لازم را از مشاورین این مجموعه دریافت نمایید
حمل کالای عمده
یکی از تخصص های  اتوبار تهران حمل کالای عمده به صورت پیمانکاری حمل است که با در اختیار داشتن راننده های با تجربه تعداد زیادی بار را از تهران به سراسر کشور در کمترین زمان ممکن ارسال می نماید تا نیاز شما را در هر زمینه ای برطرف کرده باشد.
بیمه معتبر
 اتوبار تهران با داشتن اعتبار و شهرت فراوان در زمینه باربری، در صورت سرقت، آتش سوزی، مفقود شدن، آسیب های فیزیکی و…. این اطمینان را به شما می دهد که تمامی بارهای ارسالی خود را بیمه کند تا خیالتان بابت همه چیز راحت باشد.