باربری پاس در تهران

اسباب کشی و باربری در تهران - باربری پاس

باربری پاس در تهران

اسباب کشی و باربری در تهران - باربری پاس

بسته بندی اسباب کشی

بسته بندی وسایل و اسباب و اثاثیه اهمیت زیادی دارد. مشتریان همواره انتظار دارند که شرکت های اتوبار در تهران به بهترین نحو ممکن لوازم و وسایل آنها را بسته بندی کرده و در طول مسیر جابجایی از مبداء به مقصد هیچ کدام از اشیاء و وسایل آنها دچار آسیب دیدگی نشوند و یا گم نشوند.
مرحله بسته بندی بار یکی از مهم ترین مراحل اسباب کشی و باربری به شمار می رود. در این زمینه چند نکته حائز اهمیت است که باید به آنها توجه کرد:  
بسته بندی لوازم خانگی باید با استفاده از بهترین جعبه و یا کارتن های بسته بندی اسباب کشی صورت بگیرد. 
  • در زمان بسته بندی اثاثیه منزل باید تا حد امکان احتیاط کرد و افراد حرفه ای به این کار مشغول شوند به خصوص نحوه بسته بندی مبلمان و یا بسته بندی برخی از اشیاء و یا وسایل حساس شکستنی (تلویزیون، لوستر، ظروف و بشقاب ها و غیره) 
  •  بسته بندی باید طوری صورت بگیرد که انتقال و جابجایی بار به بهترین و ساده ترین نحو ممکن انجام شود.
  • استفاده از فوم، پلاستیک، نایلون و یا کاغذهای باطله جهت پر کردن فضای خالی درون کارتن و جعبه ها 
  • چیدمان درست و اصولی وسایل در کارتن ها هنگام بسته بندی  اثاثیه و لوازم منزل
از این رو به یاد داشته باشید که خدمات بسته بندی اسباب و اثاثیه منازل باید به بهترین شکل ممکن صورت بگیرد. در حقیقت بسته بندی لوازم و اثاثیه به شکل مناسب، باعث می شود جابجایی بار سریعتر انجام گیرد ، لوازم و اثاثیه بهتر و بهینه تر در خودروهای حمل بار جای گیرد و در نهایت صرفه جویی زیادی در هزینه و زمان گردد.
در هنگام بسته بندی وسایل برای اسباب کشی، بهتر است نکات خاصی رعایت شود تا جابجایی کارتن و جعبه های حاوی اسباب و اثاثیه منزل به بهترین و راحت ترین شکل ممکن صورت بگیرد:
  1. از جمله اینکه جعبه و کارتن های بسته بندی مورد استفاده هر یک از اتاق های منزل باید جدا و مشخص باشند و جهت اینکار می توان با استفاده از ماژیک های رنگی و یا برچسب بر روی هر یک از آنها محتویات درون آنها را نوشت.
  2. همچنین نحوه جدا کردن جعبه  کارتن های سنگین و سبک از یکدیگر و قرار دادن آنها بصورتی که بعدا هنگام حمل بار بتوان براحتی هر یک از این دو گروه را تفکیک کرده و جابجا کرد.
  3. بسته بندی وسایل شکستنی هم همانطور که اشاره شد، باید در نهایت دقت صورت گیرد و هنگام جابجایی بارها نیز باید در جایی گذاشته شوند که تا حد امکان کمترین فشار و یا ضربه به آنها وارد شود. بر روی این بسته ها حتما علامتی گذاشته شود تا مشخص شود که شکستنی هستند.