باربری پاس در تهران

اسباب کشی و باربری در تهران - باربری پاس

باربری پاس در تهران

اسباب کشی و باربری در تهران - باربری پاس

اتوبار مطهری

اتوبار مطهری جزء شعبه های مرکز شهر تهران شرکت باربری بتیس است. خیابان مطهری یا باربری تخت طاووس سابق از خیابان ولیعصر(در غرب) شروع شده و به خیابان شریعتی (در شرق) می رسد. این خیابان به دلیل واقع شدن در مرکز شهر و وجود مراکز اداری دولتی ، خصوصی و درمانی و همچنین واحدها تجاری ،هتلها و سفارت های مختلف یکی از پر رفت و آمدترین خیابان های تهران است. دسترسی به بزرگراه مدرس و خیابان شریعتی از جمله دلایل مورد اهمیت قرار گرفتن این خیابان است. گذشته از این ها خیابان مطهری از بعد از مدرس منطقه ایده آلی برای سکونت است و در فرعی های این خیابان هنوز هم یکی از زیباترین مناطق تهران محسوب می شوند.
اگر شما عزیزان در مرکز شهر تهران زندگی می کنید یا در ادارات مشغول به کار هستید و قصد اسباب کشی دارید ما می توانیم اتوبار مطهری در محدوده خیابان مطهری ، باربری فاطمی واقع در خیابان فاطمی و باربری یوسف آباد در منطقه یوسف آباد را به شما پیشنهاد می دهیم.
شرکت باربری بتیس با توجه به ترافیکی که در این محدوده وجود دارد تمام سعی خود را میکند تا با کمک رانندگان مجرب و برنامه ریزی صحیح در کوتاه ترین زمان ممکن جابجایی اثاثیه منزل و لوازم شرکت شما را انجام دهد.
همچنین میتوانید جهت بسته بندی اثاثیه منزل و لوازم شرکت که هر کدام به نوبه خود نیاز به تخصص کافی دارد تا آسیبی به لوازم شما نرسد با ما در تماس باشید.
شرکت باربری بتیس طی سالها فعالیت درخشان در میان شرکت ها باربری تهران در زمینه حمل بار به شهرستان و یا باربری بین شهری و همچنین جابجایی اثاثیه منزل به خارج از کشور نیز فعالیت دارد تا بتواند تمام خدمات مورد نیاز ما مشتریان عزیز را ارائه دهد ، شما می توانید در صورت هرگونه نیاز به اطلاعات بیشتر در این رابطه با همکاران ما در بخش مشاوره تماس حاصل فرمایید.