باربری پاس در تهران

اسباب کشی و باربری در تهران - باربری پاس

باربری پاس در تهران

اسباب کشی و باربری در تهران - باربری پاس

اتوبار گیشا - منطقه 2 - کوی نصر

سابقه درخشان باربری گیشا
باربری گیشا با تجربه و سابقه چندین ساله در زمینه اتوبار و باربری و با در اختیار داشتن کادر مجرب باربری از جمله وانت و کامیونت های مخصوص اسباب کشی و کارگران مجرب ، زبده و با اخلاق و همچنین تجهیزات پیشرفته ویژه بسته بندی لوازم و اسباب و اثاثیه ، در 24 ساعت شبانه روز آماده ارائه خدمات به شما ساکنین محترم این منطقه می باشیم .  
عملکرد بی نظیر باربری گیشا
با توجه به پر اهمیت بودن زمان در کار باربری و جابجایی، باربری ما همیشه در تلاش بوده تا بتواند در اسرع وقت خدمات خود را ارئه دهد تا گامی در جهت رضایت مشتریان برداشته باشد. البته این سرعت عمل هرگز باعث نشده کیفیت خدمات باربری گیشا کاسته شود و سرعت عمل توام با کیفیت و حسن انجام کار بوده است.
باربری گیشا با سابقه درخشان و مدیریتی توانا توانسته که اعتماد بی شماری از مردم را جلب کند و یکی از باربری های شاخصی است  ، که مشغول فعالیت است . این باربری با داشتن نیرو های خانم و آقا که دوره های آموزشی خاصی را فرا گرفته اند ، را در تمام زمینه ها پیشتاز است . با داشتن ده ها ماشین در زمینه باربری آسایش شما را حفظ کرده ، با ایمنی زیادی بار شما جا به جا می کند . از خدمات ممتاز دیگر داشتن کارگرانی باتجربه و توانمند در زمینه هایی مثل حمل بار ، چیدن اثاث ، جمع کردن اثاث منزل ، تمیز کردن خانه و بسته بندی آن تجربه های زیادی داشته دارند ، که در خدمت رسانی به شما همشهریان محترم  حاضرند . یکی دیگر از خدمات باربری بیمه است ، که بار شما را تضمین می کند . هنگام دریافت کالا تا هنگام تحویل آن به مشتری  بار شما تحت بیمه است . که در صورت هر گونه حادثه ای که برای کالای شما پیش بیاید بیمه باربری گیشا خسارت وارده را به صورت تمام پرداخت می نمایید .
 اتوبار گیشا با مدیریت زمان و بدون اتلاف زمان بارها و اثاثیه های شما را با ضریب امنیتی بالا به نقاط درون و بیرون از تهران حمل و نقل می نمایند .
  اتوبار گیشا با مشاوران رایگان و پاسخ گویی در تمام ساعات شبانه روز آماده سرویس رسانی و خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند ، حمل و نقل بار ها و اثاثیه داخل تهران تخصص باربری گیشا است .