باربری پاس در تهران

اسباب کشی و باربری در تهران - باربری پاس

باربری پاس در تهران

اسباب کشی و باربری در تهران - باربری پاس

حمل سیسمونی

یکی از لذت بخش ترین کارها بعد از شنیدن خبر ورود یک عضو جدید به خانواده ، خرید لوازم مورد نیاز برای اتاق اوست . یکی از رسوم قدیم ایرانی ها ( خانواده دختر برای تولد بچه اول فرزندشان ، انجام می دهند) خرید سیسمونی است. البته امروزه زوج های جوان ترجیح می دهند این کار را خودشان انجام دهند.  برای خرید سیسمونی باید شرایط زیر را مد نظر قرار دهید.

• فرزندتان دختر است یا پسر ؟ هر کدام نیاز به وسیله های خاص خودشان را دارند.

• بیشترین مبلغی که می خواهید برای خرید سیسمونی هزینه کنید چقدر است ؟ چون بعضی از افراد بعد از مراجعه به فروشگاه ، تحت تاثیر صاحبان فروشگاه ، اقدام به خریداری لوازم اضافی و غیر ضروری می کنند.

• ماه و فصل تولد فرزندتان چه موقع است؟ شما مجبورنیستید لباس هایی برای تمامی فصول را از ابتدا خریداری کنید.

• مساحت اتاق کودکتان چقدر است؟ آیا به راحتی می تواند وسیله های خریداری شده را در خود جای دهد؟

بهترین کار قبل از شروع به خرید ،تهیه لیستی از لوازم مورد نیاز و قیمت حدودیشان است. در زیر به معرفی بعضی از وسیله های ضروری برای سیسمونی می پردازیم.

• کالسکه

در سالهای اخیر خرید کالسکه به جای آنکه وسیله ای برای رفع نیازهای مادر و خانواده باشد ، بیشتر تبدیل به کالایی تشریفاتی شده است یا در بعضی از خانواده شاهد خرید صندلی داخل ماشین برای کودکان هستیم که بعدها متوجه می شوند که شرایط خالی کردن جایی برای قرار دادن صندلی کودک در ماشین را ندارند و صندلی بدون استفاده باقی می ماند.

خرید کالسکه های سنگین ، همراه با چرخ های بزرگ مد شده است اما بعد از استفاده والدین از این وسیله و درک سنگینی آن حین باز و بسته کردن از خرید خود پشیمان می شوند.

یا خرید کریر (سبد حمل نوزاد) را در نظر بگیرید. بالاترین سنی که می توان کودک را در این سبد ها قرار داد تقریبا ۶ ماه است . خرید روروئک هم بدین صورت است زیرا بعضی از کودکان مایل به استفاده از این وسیله نیستند و در آن احساس راحتی نمی کنند ، پس پیشنهاد می کنیم که به جای خرید همه وسایل ، بعضی را از دوستان و آشنایان خود قرض بگیرید.

• خرید وسیله های بهداشتی

گاهی والدین تعداد زیادی از وسایل بهداشتی را با هم می خرند ولی بعد که نوبت به استفاده از آنها می رسد ، متوجه می شوند که تاریخ مصرف برخی از محصولات خریداری شده ، گذشته است و باید آن ها را دور بیندازند.

یکی دیگر از وسیله هایی که امروزه خریدش رایج شده ماشین لباسشویی برای لباس های کودک است.اما این وسیله زمانی کاربردی است که شما به جای پوشک بخواهید مانند گذشته کودکتان را با پارچه ،کهنه بگیرید.

• تهیه وسیله های بازی برای کودک

معمولا در طول دوران رشد کودک ، اسباب بازی ها به وفور به وسیله والدین و یا دوستان و آشنایان برای کودک تهیه می شود. در ماه های اول تولد ، برای کودک اسباب بازی در سایزهای بزرگ و رنگ های شاد و موزیکال تهیه کنید. بهتر است بعضی از این اسباب بازی ها را در کارتون هایی دور از دسترس کودک قرار دهید و به تدریج با بالارفتن سن کودک به او دهید تا بتواند شیرینی استفاده از تک تک آنها را تجربه کند!

• سرویس چوب

برای تهیه سرویس چوبی ( کمد و تخت نوزاد ) باید قبل از خرید بررسی های لازم را جهت تناسب ابعاد این وسایل با مساحت اتاق کودک انجام دهید.

البته نکته مهمی که قبل از خرید سیسمونی باید به آن توجه کنید ، انتقال این کالا های خریداری شده است. شما نیازمند شرکت حمل بار معتبری هستید که با سرعت ، دقت کافی و هزینه مناسب این جابه جایی را انجام دهد.