باربری پاس در تهران

اسباب کشی و باربری در تهران - باربری پاس

باربری پاس در تهران

اسباب کشی و باربری در تهران - باربری پاس

نکته‌های ریز برای داشتن یک اسباب‌کشی کم دردسر

لوازم موردنیاز

کارتن به تعداد و اندازه‌هایی که می‌خواهید تهیه کنید. به سوپر مارکت و میوه‌فروشی نزدیکتان می‌توانید سفارش کنید برایتان کارتن نگهدارد. حتما کارتن‌های محکم بگیرید، مثل کارتن موز، تا تحمل وزن وسایل را داشته باشد. 

به روزنامه برای بسته‌بندی وسایل شکستنی خیلی احتیاج پیدا می‌کنید. روی بسته‌هایی که داخل آن‌ها شکستنی است حتما و در چند جای جعبه بنویسید شکستنی.

 نوار چسب پهن داشته باشید و زیر کارتن‌ها را خوب با نوار چسب محکم کنید؛ مخصوصاً جعبه لوازم شکستنی که کارتن از زیر باز نشود. نوار چسب را در روز اسباب‌کشی دم دست بگذارید که احتمالا به آن احتیاج پیدا می‌کنید.

نکات بسته‌بندی

وسایل با ارزش مثل طلا، جواهرت و پول همه را از قبل در یک جعبه بگذارید و قبل از روز اسباب‌کشی به منزل کسی به آن اعتماد دارید بگذارید.

در کشوهایی که کلید دارند را قفل کنید و روی هر کلید بنویسید مخصوص کدام کشو است. و اگر کلید ندارند روی در آن‌ها چسب بکشید تا موقع جا به جایی درآن‌ها باز نشود. مراقب باشید چسبی که میزنید به خود وسیله آسیب نزند.

فضای داخل کارتن‌ها را با روزنامه خوب پر کنید تا وسایل داخل آن لق نزنند.

دور وسایلی که باز هستند مثل مبلمان را سلفون و نایلون حباب‌دار بپیچید که موقع جا به جایی زخمی نشوند. به ریشه فرش‌ها چسب بزنید تا کثیف نشوند و فرش را لوله کنید و دور فرش را با پلاستیک بپیچید و با طناب و یا نخ شیرینی فروشی‌ها محکم ببنید.

تمام قفسه‌های یخچال و فریز مثل جا‌میوه‌ای، جا‌تخم‌مرغی را با نوار پهن چسب بزنید و محکم کنید. دور یخچال و فریز را با پلاستیک ضربه‌گیر خوب بپیچید اما مراقب باشید جای دست برای حمل آن‌ها بگذارید.

موقع بردن لباسشویی و ظرفشویی مطمئن شوید آبی داخل شلنگ جمع نشده باشد تا مشکلی پیش نیاید.

نکات مربوط به مواد غذایی

مواد غذایی که فاسد می‌شوند را زودتر مصرف کنید و روزهای آخر فقط به اندازه‌ی نیازتان خرید کنید. در نهایت اگر باز مواد غذایی مثل گوشت و مرغ باقی می‌ماند به منزل یکی از نزدیکان ببرید تا شب قبل و یا روز اسباب کشی بتوانید یخچال و فریزر را از برق بکشید.

چند روز قبل از اسباب‌کشی یخچال و فریزر را کامل تمیز کنید و برفک آن را بگیرید. زیرا بعداً اصلاً فرصت همچین کاری را ندارید.

هماهنگی با دیگران

وقتی با شرکت‌های باربری تماس می‌گیرید حتما از قبل مشخص کنید که از چه طبقه‌ای به چه طبقه‌ای می‌روید، و اگر وسیله‌ای دارید که جا‌به‌جایی آن سخت است از قبل بگویید که بعداً سر قیمت به مشکل بر نخورید.

در آخر همان طور که دوست دارید یک خانه تمیز تحویل بگیرید سعی کنید خانه را هم تمیز تحویل دهید.